Mtel ales Seliton platformă pentru crearea de dvs. magazin online
Magazinul Mtel are capacitatea de a efectua toate operațiunile sunt efectuate într-un magazin fizic
Operator de telecomunicatii bulgar Mtel ales Seliton platformă pentru crearea magazinului on-line, care a început cu câteva zile în urmă, la eshop.mtel.bg.Acesta oferă toate portofoliul operatorului național de produse și servicii și în conformitate cu așteptările companiei, la un an de magazinul va merge o medie de 500 de comenzi pe zi.
Proiectul este integrat cu SAP și alte sisteme de management intern ale operatorului de telefonie mobilă, care permite utilizatorului final de a utiliza un profil la site-ul de M-Tel și magazine online pentru a primi notificări prin SMS de ordine de a utiliza M-Tel Club puncte de loialitate și etc. Securitatea datelor personale este garantată prin criptarea AES pe 256 de biți, și, de asemenea, site-ul a fost supus testelor de securitate de specialitate efectuate de firma de audit extern.
Așteptare în coada si timpul petrecut vizitând magazinul fizic vor fi salvate clientului și a produsului sau contractul va fi furnizate gratuit prin curier direct la ușa ta. Clienții pot plăti magazin online de M-Tel de ePay.bg și remitențe EasyPay.
Eshop.mtel.bg magazin va oferi o serie de beneficii pentru ambele persoane fizice și juridice pentru ultimul prețurilor corporativ disponibile de telecom. Utilizatorii vor putea să profite de propuneri actuale pentru telefoane, smartphone-uri, laptop-uri, tablete și accesorii, pentru a informa și de a cumpăra noi planuri oferte de abonament, chiar să-și reînnoiască contractul său, fără a fi nevoie de a vizita sediul operatorului. Există, de asemenea, servicii interne ca telefon acasă, televiziune digitală și Internet. Utilizatorii M-Tel Club va putea folosi punctele de loialitate pentru reduceri la magazine online. Produse, servicii și combinații ale acestora pot fi filtrate cu ușurință și intuitiv, astfel încât fiecare client să găsească rapid ceea ce se potriveste cel mai bine nevoilor sale.
"Pentru noi, ca o societate cu un portofoliu mare de produse și milioane de abonați, este o prioritate a oferi maxim de confort clienților săi și pentru a justifica încrederea prin îndeplinirea cerințelor lor pentru un acces facil la serviciile noastre. Acesta a fost un factor determinant în alegerea unei platforme pentru vânzările on-line. Ne-am oprit de Seliton datorită flexibilității și fiabilitatea, precum și experiența companiei de astfel de proiecte la scară largă pentru comerțul electronic. Un alt factor determinant a fost nevoie de magazin pentru a fi adaptat și integrat cu alte sisteme noastre și putem spune că platforma satisface asteptarile noastre "- a declarat Dimitar Dimitrov, manager de canale online din M-Tel.
Dată: 28 August 2014
Adaugă comentariu