URL-uri adaptate pentru motoarele de căutare
Opțiunea de optimizare a URL-urilor pentru motoarele de căutare este automatizată în Seliton, se activează cu un singur clic și are un efect pozitiv pentru optimizarea site-ului dumneavoastră.
Cum funcționează?
- Totul începe cu denumirea produselor - se scriu numele potrivite pentru produse și categorii, de exemplu, o categorie „haine pentru copii în vârstă de trei ani“
- Numele categoriei sau produsului este adăugat automat în linkul acestei pagini, cum ar fi www.exemplu.ro/categoia/1/haine-copii-vârstă-de-trei-ani.html
- Seliton efectuează în mod automat o transliterare automată valabilă a denumirilor produselor din alte alfabete în Latină în conformitate cu toate normele specificate de Google
- Seliton adaugă automat extensia .html la sfârșitul linkului.


Structură conformă cu regulile Google
Arhitectura Seliton respectă în întregime normele SEO ale celor mai mari motoare de căutare - Google și Yahoo
- Seliton are o structură corectă a paginilor – de exemplu, în paginile de produs H1 este utilizat pentru numele produsului, H2 pentru descriere scurtă, iar în paginile de categorie H1 este utilizat pentru numele categoriei de top, iar H2 pentru numele de subcategorii;
- Seliton îndeplinește standardele XHTML și CSS
- Arhitectura magazinului este din start proiectată într-un mod care să permită căutarea și indexarea cât mai ușoară întregului conținut.
META tag-uri pe 3 nivele
Fiecare pagină din Seliton are META tag-uri pe 3 nivele Titlu, Meta descriere şi Meta cuvânt-cheie, introduse direct din zona de administrare a magazinului, fără a trebui să se intervină în codul HTML al site-ului..
Nu este necesar să ştim ce sunt acelea meta tag-uri pentru a beneficia de ele. Acestea sunt cuprinse în una dintre regulile cele mai vechi de optimizare, Seliton înlesnește utilizarea acestora și le pune la îndemâna fiecărui comerciant online.
În zona administrativă a Seliton, veți găsi câmpuri cu denumirea "cuvinte-cheie optimizate SEO" şi "descriere SEO". Trebuie doar să completați ceea ce este cel mai important pentru un anumit produs sau categorie în 10-20 de cuvinte sau propoziții cheie (sfatul nostru este de a nu repeta descrierea normală a produsului) şi Seliton le va plasa în META tag-uri, făcând indexarea site-ului mult mai ușoara, ajutând astfel la o mai bună poziționare.


SEO automat şi URL-uri speciale
Etichetă specială a titlului cu opțiuni automate – o funcție unică pe care nu o veţi găsi în nici o altă platformă de comerţ electronic. Pentru fiecare pagină, produs, categorie puteți scrie sau genera orice fel de text în eticheta de titlu. Lucrul cel mai bun este că Seliton automatizează procesul, folosind 4 tipuri de variabile.
- NUMELE_COMPANIEI%%, respectiv numele magazinului
- %%NUMELE_PAGINII%%%% adică numele paginii (se aplică pentru orice pagină a site-ului şi magazinului şi anume produs, categorie, știri sau orice altă pagină dinamică sau statică)
- %%NUMELE_CATEGORIEI%% adică numele respectivei categorii
- %%CLASA_CATEGORIEI%%, respectiv calea categoriei subcategoriei către categoria de top
Aceste variabile pot fi aranjate în orice ordine pe care comerciantul sau expertul său SEO o consideră necesară. Astfel, denumirea produsului + categoria + calea categoriei + nume magazin vor fi afișate direct în titlul paginii şi vor fi generate în mod automat pentru fiecare pagină.


Fragmente de text bogate pentru Google şi Yahoo
Acestea sunt extrase speciale afişate în rezultatele naturale ale motorului de căutare. Magazinul online Seliton suporta 2 formate pentru Rich Snippet:
- microformatele utilizate de către Google; Seliton a implementat microformatele hReview и hProduct, care sunt singurele acceptate de Google;
- RDFa, format fragment bogat pentru Yahoo;