Email Маrketing in magazinul online SELITON 10
In doar cateva minute veti putea crea newslettere atragatoare cu propriile produse si imagini, cu preturi actualizate. Aceasta este cea mai simpla modalitate de a obtine comenzi noi fara a cheltui nici un leu suplimentar pe reclame!
- Designer template-uri e-mail (email template builder)
- Sectiunea de trimitere, arhive si statistici
- Multiple liste de newslettere fiecare in functie de scopul promovarii
Sunteti sigur ca stiti care sunt cele mai dorite produse din magazinul dvs online? Doriti sa aflati in timp real care sunt produsele pe care vizitatorii dvs le adauga la favorite?
In versiunea SELITON 10 am introduse posibilitatea de a adauga produse la favorite fara a fi necesara crearea unui cont de client.
Aceasta optiune este extrem de apreciata pe piata internationala. In acest mod, isi pot crea cosuri de cumparaturi unice preferintelor lor fara a fi fortati sa realizeze imediat o achizitie.
Iti aduce doar VALOARE in plus! Pentru ca astfel vei putea afla cu adevarat preferintele clientilor si tendintele pietei. Multumita acestei functionalitati vei lua decizii informate deoarece veti sti ce produse sa introduci in promotii viitoare. Si toate aceste informatii pretioase despre dorintele clientilor le gasesti in magazinul tau SELITON!
Este o strategie pe termen lung - cu cat veti avea mai multe informatii despre preferintele si comportamentul clientilor dvs, cu cat aveti veti vinde mai mult.
Cum functioneaza "Abonare pentru pret redus" (Anunta-ma la scaderea pretului) ?
Clientul rasfoieste produsele din magazinul dvs, ii place un anumit produs, dar pretul este mult prea mare. Cu doar un click clientul se aboneaza pentru un pret redus introducand adresa de e-mail. De acum, dvs sunteti in control. Aveti la dispozitie toate informatiile necesare pentru a starni interesul clientului. Ii puteti trimite un cod de reducere personalizat sau il puteti informa despre promotiile viitoare, care sunt similare produsului dorit sau complementare acestuia.
- - Aflati informatii despre preferintele clientilor
- Stiti mai multe despre sensibilitatea la pret
- Construiti o lista de newsletter pentru vanzari mai facile ulterioare prin intermediul email marketing-ului
- Functionalitatea este total sub controlul dvs. - activati sau dezactivati "Abonare pentru pret redus" oricand doriti
Veti sti cu precizie care dintre produsele fara stoc starnesc interesul potentialilor clienti. Atunci cand un client doreste sa cumpere un produs care nu mai este disponibil, isi va putea adauga adresa de e-mail pentru a fi notificat atunci cand acesta revine in stoc.
Avand la dispozitie aceste informatii valoroase, le puteti folosi inteligent pentru a crea promotii viitoare si oferte personalizate!
SELITON 10 va ofera o solutie functionala care va ajuta sa aduceti inapoi in magazinul dvs. multi dintre clientii care isi abandoneaza cosurile de cumparaturi. Si totul intr-un mod complet automatizat si usor de administrat.
E-mailurile automate trimise in urma cosurilor abandonate produc rezultate remarcabil de bune. Aproape o treime dintre clientii care le deschid se intorc in magazin si finalizeaza comanda! Informatia este conform unui studiu realizat de catre o companie din Marea Britanie, SaleCycle, specializata in cercetari referitoare la comportamentul consumatorilor.
Totul este sub controlul dumneavoastra:
- - Decideti daca oferiti sau nu o reducere pentru finalizarea comenzii
- Decideti perioada de valabilitate a cuponului de reducere oferit
- Decideti daca sa trimiteti e-mailul automat imediat dupa abandonarea cosului sau la cateva ore dupa
- Decideti/modificati continutul e-mailului
- Realizati modificati, schimbati designul e-mailului fara a avea cunostinte tehnice!
Platforma de magazine online SELITON 10 colecteaza in mod automat liste specifice de abonati pentru dvs.
In plus, puteti crea liste de abonati precum "Clienti", "Distribuitori", "Clienti cu un total al comenzilor peste 200 lei" si astfel le puteti trimite mesaje targetate in functie de audienta specifica.
SELITON сoleteaza si grupeaza pentru dvs preferintele clientilor. Statisticile sunt disponibile atat la nivel de client cat si la nivel de produs. Am implementat de asemenea analiza in sectiune transversala care permite asimilarea facila a informatiei. Trebuie doar sa o utilizati pentru a crea urmatoarea promotie de succes.
Suntem extrem de mandri ca am reusit sa cream un circui complet ce incepe cu (1) colectarea e-mailurilor si favoritelor si (2) analiza preferentiala si continuand cu (3) e-mail marketing personalizat prin intermediul unor (4) newslettere unice atragatoare.